MIN LEDIGA DAG

Skjutsade darling till tåget i morse och eftersom jag varit ledig idag så åkte jag då direkt till gymmet. Där blev det kondition och magträning med hjälp av vikt. Sen åkte jag hem.

Hemma blev det dusch, städning och lunch. När allt det var klart åkte jag och hälsade på Johanna. Var så längesen vi sågs så det var roligt att träffas en stund. Innan jag åkte hemåt så åkte jag och hälsade på farmor när jag ändå var på den sidan om byn. Var jätte mysigt att träff henne:)

Sen var det dags att lösa en sak med gymkortet. Står och betalat på actic men jag kommer inte in på gymmet. Så det ska vara löst nu. Får kanske prova i morgon om jag kommer in nu :) Åkte hem sen iallafall och tog lite mellanmål:)

Blev en sväng att hälsa på mamma och pappa också. Får försöka hinna med så mycket som möjligt då man är ledig :) Där blev det mycket prat så det blev att jag stannade ganska länge.

När jag kom hem eller då jag var på väg till lägenheten så ser jag att Towe stod vid tvättstugan så knackade på där så vi pratade en liten stund. Men sen var det dags att laga middag. Jag började men darling tog över och jag satte igång med att städa kylen. Fy vad äcklig en kyl kan bli! Blä! Men maten blev iallafall supergod. Kycklingfilé, egengjorda potatisklyftor, sås och lite sallad :)

Nu har darling åkt och tränat och jag sitter och tittar på ps i love you. Har aldrig sett den så tänkte jag skulle göra det. Hittills är den bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0