FINA DAG

Idag har jag varit ledig och jag har haft det jättebra. Började dagen med en härlig morgon promenad. Sen blev det frukost med darling och städa hela lägenheten. Senare kom min svärmor (darlings mamma) och min svägerska (darlings syster) på besök. Vi pratade lite sen gav jag mig ut på löprunda. Klarade mitt rekord tidmässigt, jätteroligt. När jag kom tillbaka blev det en shake och dusch. Sen lunch. Efter det packade jag i det sista i väskan för jag ska bo hos mamma och pappa några dagar. Darling ska bo med pappa och jaktlaget i stugan några dagar så då passar jag på att vara med mamma. Jag och mamma har ätit tacos ikväll. Det kan man aldrig äta för mycket av ;) Nu har vi mys framför tv.n med vin och popcorn:)
Hoppas ni haft lika bra dag som jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0