HAR VARIT LEDIG IDAG

Haft ledig dag idag men det har funnits massor att göra ändå :) Promenad först på 5 km sen frukost och dusch. Hade några ärenden på byn så fixade klart det på förmiddagen. När jag kom tillbaka till mamma hade hon besök så det blev lite fika. Sen blev det att ordna lite saker här hemma, tog det även lite lugnt en stund. Sen kl 17 åkte jag till gymmet med Towe. Tack för idag gumman! Jag köpte månadskort idag på det gym jag tränade förut. Tänkte jag skulle prova en månad och se hur det känns :) När jag kom hem så kände jag att jag fortfarande hade energi i kroppen så gav mig ut på en löprunda på ca 4 km, riktigt härligt! men nu är jag trött. Jag och mamma har suttit och tittar på tv men nu är det dags att sova för i morgon är det ingen ledig dag:)


Kommentarer
Postat av: Towe

Tack själv!

2012-10-13 @ 19:25:16
URL: http://tawes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0