KANELBULLENSDAG

När jag kom till jobbet i morse var det 16 pall med julsaker som stod utanför butiken. Ja ni läste rätt julsaker. Det var meningen att allt skulle komma i morgon men hade blivit missförstånd för leveransen. Vi hade inte alls ordnat plats för så mycket men ja det var ju bara att fixa och sätt igång! Ett stort tack till kund som gav oss kanelbulle på kanelbullensdag :) Super gott! Blev 15 minuters lunch idag sen var det bara att fortsätta. Full fart hela dagen. Efter jobbet hade jag bråttom hem eller inte hem utan till ett boxpass. Hämtade upp Maria på vägen sen körde vi stenhårt, så härligt!! När passet var klart skjutsade jag hem henne igen och jag följde med henne in för att se hur hon fått det nu då hon har flyttat. Har fått det jättebra! När jag var hemma blev det att äta lite mat och duscha. Och darling hade köpt kanelbulle till mig så sitter nu och myser med den framför tv:n. Men ska snart gå och sova efter en fartfylld dag :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0