SÅ BLEV DET IKVÄLL

Inte skrivit på ett tag nu. Fick ont i halsen i lördags och det höll i sig till och med söndag. På måndag tills nu är det bara snuva kvar så hoppas att även den släpper snart. Har blivit dåligt med träning efter som jag inte känt mig helt 100. Men provade på en löprunda idag och bestämde mig inte innan vart jag skulle springa. Utan sprang som jag kände att jag orkade så det blev en runda på 7,4 km:) Sist jag skrev regnade det och det gjorde det även idag. Men det var ändå skönt med löprunda. Vissa uppförsbackar var lite jobbigare idag men så kan det ju vara ibland ;) Gjorde i ordning en shake då jag kom hem sen hoppade jag in i duschen. Då var det dags för middag och det blev kyckling sallad, så gott :) nu blir det att diska lite innan jag ska lägga mig och sova:)
Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0