HANDLAT PÅ ICA MAXI

Allt gick bra på jobbet idag :) När jag slutat åkte jag till Ica maxi för att handla. Jag la allt som jag skulle ha i kundvagnen och gick sedan och ställde mig i kassakön. Då jag nästan var framme kom jag på att jag glömt lägga i vaniljstänger. Så det var bara att kliva ur den långa kön och hämta mina vaniljstänger :) Och sen ställa mig i den långa kön igen men det gick ganska snabbt iallafall. Men handla mat är inte min grej! Så mycket folk över allt och man ska springa och leta massa. Och sen stå i kö oftast hur länge som helst. Tur att Thomas har så han kan blippa med en sån där blipp grej ;) Det måste jag också fixa så jag kan göra det också, så slipper jag kanske de långa köerna ;) Det går väl an att handla då det inte är så mycket folk. Jag vill att handlingen ska gå snabbt. Bara springa igenom och sen betala och sen vara klar :) hehe!

När jag kom hem blev det lite fix sen gav jag och darling oss ut på löprunda. Är så sjukt härligt! Så himla glad att det inte är -20 grader. Det går bra att springa då det bara är -4. Men helst vill jag ju ha ännu varmare. Men värmen kommer nog snart får vi hoppas :)

Har tänt min vackra kandelaber så nu blir det mys framför melodifestivalen. Hoppas alla får en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0