SHOPPING PÅ LUNCHEN

Gick ut på stan en sväng på lunchen idag. Jag fick ett presentkort på önska när jag fyllde år så då passade jag på att använda det. Jag hittade en kandelaber och en stor vit vas. Köpte även ljus till kandelabern :) Är supernöjd, dom är så fina!

Sen måste jag bara berätta att det blev ett jätteroligt träningspass ikväll. Jag tränade med Kristina och jag hade tänkt köra 5 km på bandet sen massa mage men ändrade mig. Körde 5 km sen vilade jag nån minut sen körde jag 1 km i hög hastighet. Vilade ett par minuter sen upp på bandet igen och körde 1 km till, den gången la jag i en högre växel :) Medans både jag och Kristina sprang så skrek vi och peppade varandra! Så himla roligt! Min grej är egentligen inte att springa kort snabbt men idag var det super roligt! Bra träning! Jag och Kristina var ensam på gymmet denna fredag kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0