IGÅR OCH IDAG

Vi hade trevligt igår :) Förfesten var roligast, ute på krogen var det mindre roligt. Men fick ju se de artister som var där. Haha!

Sov länge idag, var skönt att vara utvilad. Vi har haft tvätt och städdag idag. Men tog en paus och åkte till gymmet och gjorde ett pass. Hade egentligen bestämt mig för att köra styrka med benen men när jag satte på mig träningsskorna så ändrades mitt val. Jag körde Löpbandet istället och det fick bli en mil:) Det gick jättebra. När jag var klar fick jag tiden 54.15. Jag visste att mitt person bästa var något på 54 som jag klarade då jag sprang topploppet i september förra året. Så var tvungen att kolla upp vad jag sprang på då. Den tid jag sprang på då var 54.13 så det blev tyvärr inget rekord idag. Men det kändes hur bra som helst så jag är jättenöjd med passet idag :) Sen åkte jag hem igen efter lite stretch. Fortsatte med lite städning och lite annat fix.

Ikväll då klockan närmade sig 18 tog darling en liten paus och åkte till sin träning. Och jag tog en härlig kvällspromemad :) När jag kom tillbaka gjorde jag en smoothie med smak av mango och tände lite ljus tills darling kom hem. Vi tittade lite på tv och nu är det dags att sova :) Härliga söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0