LETS DANCE

Tro det eller ej, idag har det inte blivit någon slags av träning alls :) Direkt efter jobbet åkte jag och uträttade några ärenden innan jag åkte hem. När jag kom hem åt jag en bit mat sen tittade jag på lets dance.

Jag tycker det var rätt person som vann. Men det var väldigt jämt. För dom som inte såg programmet så ska jag berätta att det bara skilde 0,5% mellan dom. Vad dom sa iallafall! :) Både Oskar och Marco gjorde det bra. Men Marco gjorde det lite bättre :)

Egentligen skulle jag hämta darling inatt. han har varit ute med sin klass ikväll. Men han skulle få skjuts hem så behövde inte. Så nu blir det sova istället, godnatt! /A.


Kommentarer
Postat av: Tybbis

Ibland är det skönt att bara ta det lugnt :). Ja visst var de duktiga! Låter som du hade en mysig kväll gumman :). Kramar!

2013-06-01 @ 15:30:21
URL: http://tybbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0