TREVLIG KVÄLL

Idag har jag haft en ledig lördag. På förmiddagen tog jag en löprunda i kylan. Det blev även ett besök hos mamma och pappa på dagen.

Då jag kom hem blev det massa städning och lite förberedelser för ikväll. Ikväll bjöd vi två av våra fina vänner på middag. Våra underbara vänner Daniel och Cecilia. Vi åt god mat och pratade massor. Vi tittade på melodifestivalen tillsammans. Till det hade vi doppat jordgubbar i choklad och toppat med vit choklad. Så gott! Efter melodifestivalen blev det massor med prat, darling och Daniel slumrade till och jag och Cecilia satt uppe en lång stund och bara pratade en massa roliga och intressanta saker :) men nu är klockan ganska mycket så vi tänkte väl vi skulle försöker slumra lite vi med. Tack så jätte mycket för ikväll, fina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0