HALV MARATHON

Ja mina vänner. Nu har jag sprungit min första halvmara. Då jag kom i mål kände jag mig ganska missnöjd. Fick ont i låren under loppet och var tvungen att gå några meter. Men jag tog mig in i mål och det är väl egentligen huvudsaken. Känner mig mer nöjd nu än då jag sprang i mål.

Jag struntade i vätskebältet den här gången men nästa gång kommer jag ha det på. Tyckte det var ganska långt mellan vätskekontrollerna. Då jag tog vätska blev det automatiskt att man lugnar ned löpstegen för att kunna dricka. När man har vätskebältet kan man ju springa och hålla i flaskan samtidigt så det är lättare. Det blir det nästa gång ;)

Det fanns ingen personlig tidtagning så den stora klockan visade på 2.02 tim och min klocka stod på 2.01 tim.

Nu har vi varit till stan igen och ätit god mat på fiskmagasinet. Super gott! Men nu är det dags att åka hem igen :)

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0