KÖRLEKTION

Idag har jag haft körlektion och det gick bra. När vi var klar så pratade
vi lite. Och körskoleläraren började prata om Halkbanan och det var ett
datum nu framöver men då skulle han inte vara med så då skulle jag få
åka nån buss. Han frågade mig om han skulle boka in mig då. Och det
tyckte jag att han kunde göra. För jag tänkte vad spelar det för roll om
jag tar halkbanan när inte han är med. Och dessutom så fortare jag gör
det så kanske fortare jag har körkort, förhoppningsvis ;)

Efter körlektionen så gick jag till skolan. Jag väntade där tills Thomas
kom. Då gick jag och åt med han och Emma :) Sen hade vi
Affärsutveckling och jag och Emma gjorde ganska mycket. Det är bra om
vi hinner klart så fort som möjligt.
Jag kom nyligen hem, jag har bara hunnit göra ett körkortstest på datan,
jag ska nämligen snart äta.
Hoppas att alla har haft en bra dag i solen idag. Kram!


//Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0