ÅBO

Nu har vi varit till Åbo, vi kom hem på tisdag kväll. Vi har haft en rolig resa :) Jag ska försöka krortfatta vad vi gjorde.

När vi klev på båten skyndade vi oss till vår hytt, vi bytte om till andra kläder sen gick vi till middagsbuffén. Kan säga att det var riktigt god mat. Sen efter det gick vi till taxfree'n och köpte lite gosaker. hehe.

Sen satt vi oss på hytte en stund, sen gick vi och tittade lite på karioke, fast det var tyvärr inte många som sjöng. Mest finnar som sjöng finska låtar som lät samma hela tiden. Dom var duktia på att sjunga men tyvärr gillade jag inte låtarna. Efter det gick vi och dansade lite. Var ett liveband på båten som var jättebra.

Efter en stund gick vi till hytten, alldeles bredvid vår hytt träffade vi på vår granne. Carro bjöd in honom till oss. Vi pratade och hade det trevligt. Sen gick vi upp på discot. Carro och Jonas med 4 o'n dansade mycket, det ena ledde till det andra ;) Klockan 4.00 finsk tid gick jag och thomas tillbaka till hytten. Klockan 6.00 kom Carro tillbaka. Haha. Hon hade inte sovit och frukosten var ca 7-8.00 finsk tid. Jag och thomas hade ju sovit en stund och efter frukosten vilade Carro medans jag och thomas gick ut på deck och tittade. Sen har det väl hänt mer saker med det blev en lite sammanfattning iallafall :)

Här kommer det lite bilder under resan :)


Jag och Älskling på dansgolvet


Carro uppe vid discot


Carro och jag


Min finaste. Älskar dig Thomas.


carro dansar och sjunger på dansgolvet.


Grannen Jonas med 4 o'n och Carro


Haha ja här är dom igen ;)


Carro när hon kom hem


Jag och Carro på ett blåsigt deck.

Tack för en trevlig resa! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0