JAG KÖPTE

Idag har jag varit ledig. Väldigt skönt har det varit. I morse skulle mamma på möte på sitt jobb, hon skulle sammåka med en jobbarkompis för pappa hade bilen. Men sen ringer hon och säger att bilen inte startar. Så då skjutsade jag mamma på mopeden. Haha det var riktigt kul. Hon ville inte köra själv för det var så längesen. haha det var roligt att höra hennes ord då. Men vi kom iallafall fram och hon hann i tid.

Idag efter Thomas hade jobbat och pappa också hade jobbat klart åkte jag och thomas till valbo. Vi lånade bilen. Det blev inga köp för thomas. Men det blev det för mig.
Jag köpte:
* Linne     *Leggins   *Tröja     *Kattorn (en sak som katten kan klättra på och klösa på)

Här kommer bilder på det:


Blå tröja

              
Linne                         Leggins                       Kattorn (kattsak)

Nu ska jag försöka sova är så trött och dessutom ska jag jobba i morgon eftermidddag. Thomas sover redan eftersom han börjar 4.00 inatt, så jag ska inte störa han så mycket mer nu.

Godnatt, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0