LÄNGTAR

Idag målade jag och thomas klart stugan med den röda färgen. Den vita färgen får vi ta en annan gång.

När vi kom hem till mig åt vi lite mat. Efter en stund åkte vi till Johanna för att titta lite på min Findus. Han har blivit så duktig att han har gått på lådan och ätit några gryn i skålen. Om det fortsätter att gå så här bra så kanske han kommer få flytta hem till mig tidigare än planerat. Ca 28 september. Längtar så mycket. Han växer och han växer, så sööt <3

Jag har filmat dom också men vet inte hur jag får ut som på bloggen. Ni kan ju skriva en kommentar och säga hur jag ska göra :) Men här kommer iallafall en bild.


Findus och hans syster på lådan

När vi skulle åka hem till mig så startade inte bilen på en gång men efter en stund så. När vi väl kom hem så åt vi lite mat innan pappa skulle skjutsa Thomas till träningen. När dom skulle åka så startade inte bilen igen, den här gången var det värre dom kom inte ens iväg, så jag fick skjutsa thomas på mopeden, men det gick ju också bra :) Jag undrar hur pappa kommer till jobbet i morgon. Jag hoppas det ordnar sig med bilen för om inte, så kan ju jag inte övningsköra.

Ha det bra hörri, kram!


Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för att ni gjorde mig sällskap:D



Hoppas det löser sig med Bilen.. kram<3

2009-08-30 @ 22:05:34
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0