LYCKAD

Hallå!
I morse när jag vaknade var jag trött. Men var ju tvungen att gå upp pågrund av att jag skulle ju jobba. sista dagen för städningen idag. Det känns så sönt.

Mitt på dagen tog jag med mig Johanna och åkte  till Sandviken för att ha körlektion. (Hon väntade medans). Det kändes bra. Är lite småsaker som jag ska tänka på bara. Min körskölelärare tyckte att jag kunde boka snart, jag ska ringa själv till vägverket =) Så jag ringer nog nästa vecka. Det blir säkert jättelång väntetid. Men det är skönt att veta att han tyckte jag var redo. Så vi får väl se då när jag skriver om den dagen;)

Nu har jag packat lite inför måndagen. Då jag åker med thomas och Carro till Åbo. Jag hinner tyvärr inte packa i helgen eftersom jag ska jobba både lördag och söndag. Kl 08.00-21.00. Men jag hinner ju lägga i det som hänger på tork nu.

Nej, jag vet inte om jag har nått mer att skriva. Känns som en lyckad dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0