STÄDA, MÅLA, FILM

Idag började jag min dag att äta frukost med min underbara Thomas. Sen när han åkte och skulle hjälpa sin pappa började jag storstäda i mitt rum. Det såg ut som, ja, jag vet inte vad. Det såg hur hemskt ut som helst. Men nu ser det rent och snyggt ut. Allt är på sin plats. Förutom en liten ändring. Har tyvärr inga bilder hur det blev men är ju inte helt omöjligt att skaffa. Så får väl se om det duker upp någon bild i morgon ;)

Efter jag hade städat kom ju såklart Thomas tillbaka och vi åkte till vår stuga och målade. Vi har en sida kvar att måla på stugan men den tänkte vi ta i morgon förmiddag så att den blir klar. 

När vi åkte tillbaka hem till mig köpte vi mat från atalanta. Och vi hyrde en film på ICA (En shopaholics bekännelse). Vi har precis tittat klart och den var faktist bra. Jag tycker den är värd att se.


En shopaholics bekännelse

Sen har jag inget mer att berätta om idag. Jag ska inte göra så mycket speciellt nu ikväll heller utan bara ta det lugnt, kanske småfixa lite ;)

Ha det så bra, kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0