IGÅR OCH IDAG

Hejsan! Nu ska jag berätta lite om igår och idag :)

Igår:
Jobbade jag först med städningen, sen åkte jag till kaplangården och  jobbade där. Det skulle vara brandövning och sånt så jag skulle hoppa in och jobba medans dom andra var på brandövning. Men det blev så att jag också hamnade på brandövningen. Brandövningen gick till som så att vi fick låtsar om att det var på riktigt. Hur lång tid det skulle ta och så. Så kom brandmän osv. Brandövningen var riktigt lärdomsfull. Så jag är glad att jag hamnade där :P

Vid 19.00 tränade jag innebandy, det var jätte roligt eftersom det var så längesen jag tränade känndes det som. Precis innan jag skulle gå in till träningen gick mina glasögon sönder. det var mindre roligt.

Efter träningen åkte jag och thomas och hälsade på min Findus (kattunge). Han är så söt. Titta på förra inläggen så ser ni bilder där. Kommer fler bilder så småning om.

Idag:
Cyklade jag först till jobbet 6 km. Sen jobbade jag ju så klart. Sen gick jag till optiken och fick mina glasögon lagade. Då träffade jag på johanna. Och hon skulle inte göra något speciellt idag. Så jag sa eftersom jag ska till sandviken på riskettan. Så kan du ju hänga på om du inte har nått annat för dig. Så hon följde med till sandviken. Medans jag var på riskettan så åkte johanna till gävle. Vi träffades sedan vid rese centrum när jag var klar.

Sen när vi var tillbaka i ockelbo så cyklade jag hem igen. 6 km. Så idag har jag cyklat 1,2 mil sammanlagt. Johanna åkte moppe i min takt. Usch vad jobbigt det var. Försökte ju cykla så fort jag kunde :P

Ne nu hörrni, nu ska jag sova. Jag ska ju jobba i morgon med. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Heh. jaa det var en kul dag.. tack gumman<33 hade inte klara av dagen utan dig<333

2009-08-14 @ 12:54:23
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0