DAN FÖRE DOPPARDAGEN

Jag hade planerat denna dag jätte noga. Men sen ringde jobbet och jag var tvungen att jobba idag. Då blev allt ändrat. För det första blev jag jättestressad eftersom jag hade så mycket att göra idag. Jag skulle egentligen åka till farmor nu ikväll men eftersom jag skulle jobba så blev jag tvungen att gratulera farmor innan jag åkte till jobbet. Jag visste inte hur allt skulle lösa sig. Thomas var så snäll och städade mitt rum, så jag slapp göra den kl 22 när jag kom hem. Tack tack älskling! Men jag var tvungen att slå in de sista julklapparna och packa väskan när jag kom hem. För sen åkte jag till thomas, ska sova hos honom inatt och fira julafton med hans familj på förmiddagen. Sen på eftermiddagen ska vi fira hemma vid mig.

Men nu är jag iallafall hemma vid thomas efter en lite små stressig dag. Även om dagen har varit stressig så är det ju dan före doppardagen idag! I morgon är det julafton, gud vad tiden har gått fort. Jag hinner knappt med. Snart ska jag sova med thomas, findus och maja. Nu när jag tittar på klockan så är den 23:55. Alltså 5 minuter kvar till julafton:) NU måste jag sova så jag är pigg i morgon.!

Godnatt och god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0