ONSDAG

Det blir bara mer och mer snö, roligt roligt. Fast jag måste erkänna att det inte är roligt att köra i detta väder, blir så halt.

Min dag började med att jag vaknade av min väckarklocka som ringde 09:00. Sen var jag väldigt trött i morse så jag låg kvar i sängen och tittade på Johan Falk, fjärde filmen (Leo gaut). Sen när filmen var slut och jag tittade på klockan så var den ganska mycket. Jag och Thomas åkte ner till café Trillin och åt Frukost/Lunch. För mig blev det ett stort glas med varmchoklad med vispgrädde och en räkmacka. Det var super gott.



Sen gick vi och gjorde några korta ärenden på byn innan vi hämtade johanna. Jag köpte brun utan sol, både för kropp och ansikte. Så får se sen om jag blir nöjd. Än så länge är jag det iallafall :) jag köpte även en present till farmor. Sist hämtade vi biljetter till greace som vi ska på på sen vid Göta lejon. 



När vi kom hem lånade Johanna vårat internet eftersom hon inte har något eget än. Jag gjorde en ny header men glömde bort lite hur jag skulle göra, johanna kunde inte på det sätt jag lärt mig, därför ringde jag till Bästa Nina. Jag hade henne i telefon och jag gjorde. Så vad tycker ni? 

Nu håller jag på att hjälpa Johanna med en header till en kanske helt ny blogg och lite speciell. Återkommer om en adress senare.

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0