FREDAG OCH LÖRDAG

Igår kväll gick jag och thomas på bio. På 2012 som jag viljat gå på jätte länge. Vi bokade biljetter innan så vi hade platser. Men när vi kom dit hade några andra tagit platserna. jag gick och pratade med personalen och dom gjorde inget särskilt. Vi fick ta andra platser som var lediga. Efter en liten stund så kom han i personalen och gav mig och thomas en varsin liten popcorn som besväret att vi var tvungna att sitta på andra platser. Jag tycker det var jätte dåligt att om dom nu har en hemsida och man kan boka platser i förväg så ska man få dom också. Vi hade bokat platserna ganska sent men det fanns ingen spärr hur länge man kunde boka. Om deras organisation ska fungera bra så måste dom ju sköta det på ett bra sätt så alla blir nöjda. Om dom inte gör något åt hemsidan snarast så kommer säkerligen många fler bli drabbade. Men tur hade vi iallafall att vi fick lite popcorn till filmen. 

Om jag ska säga hur jag tyckte filmen var, så tycker jag att den var väldigt bra. Försökte hålla mig från nån liten tår. Skulle gärna se den igen.



Efter filmen åkte vi hem till johanna en stund, vi spelade buzz och sjöng sing star. Vi kunde inte stanna så jättelänge eftersom thomas skulle spela match tidigt och jag skulle åka till valbo idag då. Jag tog med johanna till valbo idag. Jag hade bara thomas kvar att köpa julklapp åt och hon hade massor kvar. så nu har vi gjort klart allt, iallafall jag.

Sen nu på eftermiddagen hade min familj ink thomas bilivit bjudna till gilla och totte på mat. Det var supergott, det var nån kycklinggryta. Vi kom hem alldeles nyss. Så snart ska vi sova.

Ja, just ja, kommer ni ihåg att jag skrev förut om att jag försökte lägga ut film på youtube, men det fungerade inte? Nu har jag fixat, nu ligger det två stycken korta filmer på Findus och maja. En när dom är liten och en som dom är nu. Sök på findus maja på youtube så kommer dom fram. Lägger väl ut klipp senare.

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0