IGÅR (LÖRDAG)

Hallojsan :) Igår Åkte vi ju till elin och micke, först åt vi god julmat som alla hade tagit med sig (knytis). När klockan var ca 22 så gick några till steeltown och några blev kvar i lägenheten. När klockan närmade sig 23 gick vi till lobby.

Vi träffades alla där inne. När vi väl kom in på lobby så gick jag, thomas, micke, sandra och sanne till baren och beställde. Jag tog en san fransico (super god), thomas tog en black russain, micke cosmopolitan, sandra öl och cider, sanne öl. Vi satte oss vid sofforna och pratade och hade det trevligt, sen när det var slut i glasen gick vi och dansade. Sen så flöt hela kvällen på. Jag dansade inte hela tiden men en stor del av kvällen. Träffade många som jag kände igen, det var lite roligt :) Nu kommer lite bilder som jag lovat!
















Tack alla som var med igår för en trevlig kväll/natt!

Nu ska jag och thomas titta på en shopaholics bekännelse innan vi ska sova! God natt på er!
Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0