28 DECEMBER & 30 DECEMBER

Den 28 vet ni?! Först gick jag och thomas på spa (sofies kroppsvård), var där ca 3 timmmar. Var hur underbart som hellst. När vi kom dit fick vi börja med infrabastu, det är en liten bastu, med 60 grader som vi satt i i 30 minuter. Sen fick vi dela upp oss. Thomas fick börja med kurbad och jag massage. Massagen var helt underbar, jag var nära på att somna där, haha. Sen fick vi sitta och ta det lugnt en stund och då fick vi fika med massa frukter och grönsaker i lite plock. Sen var det min tur att bada kurbad. Det var ett ganska stort bubbelbadkar som man kunde ställa själv hur mycket bubblande man ville ha. I vattnet hade vi salt i lukt av lavendel. Var jätte skönt att bara ligga och slappna av. Lavendel är ju även lugnande. Sen fick vi fortsätta fika och ta det lugnt. När vi kände oss klara begav vi oss hemåt igen.

Sen lite senare på kvällen åkte vi in till gävle och åt på Östens Pärla (kina mat). Jag tog friterad kyckling med sötsur sås. Det var super gott :) Thomas åt curry kyckling. Sen gick vi till biografen. Vi väntade på att få komma in. Vi hade bokat platser i den största salongen och vi satt på de platser där man fick större benutrymme och man kunde luta bak ryggstödet. Hihi lyx. Vi såg iallafall Avatar. Jag tycker filmen var jättebra faktist. Den var ju jättelång men det kändes inte. Jag tycker den klart var värd att se :) Efter filmen åkte vi hem, kom hem ca 1 på natten.
Det blev tyvärr inga många bilder denna dag. Men en iallafall:P






Sen så har vi idag då. Idag åkte jag och thomas till valbo, sandra kom hon med. Nu när det är mellandags rea så måste man ju passa på. Jag köpte:
* tröja från cubus
* jeanse från Gina
* leggins från gina
* BH från HM
* höga strumpor (jätte varma) från HM
Jag är super nöjd.


Nu ska nog jag och thomas titta på tv eller film.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0