HANDLING MED FARMOR

Strax innan 10 i morse var jag tvungen att gå ut och skotta fram bilen. Har snöat så himla mycket. Jag skulle vara hos farmor kl 11 för jag skulle kjutsa henne fram och handla. När jag hade hämtat henne och vi var på väg till ICA så bestämmde jag mig för att parkera bilen i parkeringshuset under ICA. Problemet var att det var så himla trångt, det fanns två stycken trånga platser kvar. Jag trängde in mig bredvid en bil, vi stod nära varandra. men det gick bra.

Väl inne på Ica gick det också bra. När vi hade handlat färdigt och skulle åka ut från parkeringshuset så var det lika trångt då. Men jag backade och var på väg ut i utfarten, konstigt nog mötte jag en bil precis där. Den åkte fel, han skulle ju åka i infarten egentligen. Men han fick backa ut så att jag kom ut från parkeringen. Sen vet jag inte hur han gjorde.

När vi kom tillbaka till farmor så tog hon fram två matlådor hon hade köpt. Så jag satt där och åt med henne och vi pratade och hade det jätte trevligt. Sen var det dax att rulla hemöver. Jag åkte hem till thomas, jag är fortfarande hos han nu. Han ligger här bredvid mig och sover. För han har jobbat sen i natt, så han är väldigt trött. Jag vet inte om jag ska åka hem till mig nu eller om jag ska stanna här ett tag till. Har inte bestämmt mig än. Men det visar sig väl :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0