KORT UPPDATERING

God förmiddag! Nu blir det en liten uppdatering om vad jag gjort under tiden jag inte har skrivit någon blogg. Om jag ska vara ärlig har jag jobbat nästan hela veckan. Igår kväll jobbade jag från 08:30-23:00. Egentligen skulle jag sluta 21.00 men vi åkte bort med boendet och därför var jag tvungen att jobba över. Lite jobbigt men det blir ju pengar iallafall =) Men när vi var bort med boendet så träffade jag på en tjej som jag har läst samma kurs med på gymnasiet. Det var trevligt att treffa henne lite. Vi ska väl försöka träffas någon dag :)

Jag blev tillfrågad om att jobba heldag idag igen. Men jag tackade nej eftersom jag ska till Mora och spela match. Men däremot ska jag jobba heldag i morgon. Så den här helgen kommer jag ha fullt upp. Men som sagt det blir ju pengar, och det behövs alltid ;)

Men nu ska jag försöka få något i magen så att jag orkar spela. 
Have a nice day! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0