LYCKAD DAG

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. I helgen var jag i Stockholm med Thomas och hans familj och tessan hade Alex med sig. Hasse, Thomas pappa fyllde 50 år i fredags. Då åkte vi ut i skärgården med ångbåt och åt god mat :)

I söndags då träffade jag Nina, Frida och Thomas Vi gjorde mat, det blev tackos. Frida lärde oss något nytt. Genom att ha kyckling i tacosen. Och jag lovar det var jättegott :) Vi hyrde även film, 7 pound. Den var bra. jag förstod inte så mycket i början men det kanske var för att vi satt och pratade i början. Men filmen var jättebra faktist.

Jag träffade nina idag efter jag hade jobbat. Vi pratade och tittade lite på bilder. Fast vi räffades i söndags så hade vi mycket att prata om. Towe skulle egentligen också vara med idag. Men jag hade tydligen skickat mina sms till fel nummer. Men till slut, hittade jag rätt nummer men då var hon ändå inte hemma. Så vi får träffas en annan dag. Och det ska väl gå bra.

Nu sitter jag hemma hos min älskling, Thomas. kom precis hit. Vi ska väl titta lite på tv innan det blir kväller. Ska inte vara uppe så sent ikväll pågrund av att jag ska jobba mycket i morgon. Först ca 08.00- 10.40 och sn 14.30- 21.30. Det är ganska länge så jag måste sova ordentligt ;)

Ne nu ska jag umgås med min sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0