GLAD

Idag fick jag reda på att jag fick MVG i Svenska B hur kul som hellst. Och även i projektarbete av mona, det kunde jag inte trott. Jag är jätteglad nu. Idag sätts alla betyg. När jag var in till Syv:en så hade inte alla betyg skrivits in än. Men hur kul som hellst att det blev ett MVG i Svenska B :) Det kommer jag leva på länge.

Jag ringde trafikskolan idag. Ska ha en körlektion i morgon kl 08.00. LIte tidigt med har inte något annat den dan så då är det bara att åka hem efter det. Eller det blir en titt på sikta mot stjärnorna. Therese (Thomas lillasyster) ska sjunga. Då får man återta gamla minnen. Men jag kasnke hinner skriva om det i morgon.

Inatt ska jag och Thomas vara kattvakt åt brorsans katt. Han är så mysig. Men nu ska jag plugga lite teori tror jag, så att jag nån gång kan skffa körkort. Ha det bra! Kram

//Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0