LITEN UPPDATERING

Lite uppdatering nu igen då. Balen har ju varit, 5 juni, vi klädde upp oss alla så fint, det är inte varje dag man gör det. Just nu hinner jag inte lägga upp några bilder för måste fixa lite inför i morgon. STUDENTEN i morgon om någon hade glömt det ;) Men jag kanske lägger upp bilder från balen senare, vågar inte lova något.

Igår gick thomas lilla syster ut 9:an. Hon har blivit så stor nu, när jag blev tillsammans med Thomas gick hon bara i 4:an tror jag. Tiden går så otroligt fort. Igår var jag även med klassen och andra studenter på studfentmiddag/ lunch på bolaget. Det var trevligt.

Idag då? Klassen samlades hos Reine (klassförståndare), vi klädde vagnen som vi ska åka i imorgon. Och Eva ( andra klassförståndare) kom med rabarberpaj, reine hade varit duktig och köpt glass :) Det har faktist varit trevligt i dag med. Nu väntar jag bara till morgon dagen, då den stora dagen är, STUDENTEN!!!! Får skriva om den sen när den varit. Hoppas vi får fint väder, men som det ser ut nu så ser det inte så lovande ut.
Ha det bra!

//Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0