MIDSOMMAR 2009

Den 19:e var det ju midsommarafton. Jag skriver lite sent om den nu. Eftersom jag inte hunnit gjort det innan. Min midsommarafton började med åka till Mångeln med thomas och hans familj där vi skulle ha sillfrukost. Therese och Ewe spelade fiol, det blev en riktigt midsommarkännsla, som det ska vara på midsommar:)

Sen till lunch åkte jag och Thomas upp till min familjs stuga och där åt vi mat med min familj och släkt. Vi umgicks och hade det trevligt tills jag och thomas var tvugna att åka hem till mig för att förbereda inför kvällen då det skulle komma några fina vänner till oss. När vi kom hem till mig förberedde vi allt inför kvällen, blåste ballonger och tog fram allt som skulle vara till alla aktiviteter som vi skulle göra senare på kvällen. 

När alla hade kommit började vi grilla, Alla hade med sig egen mat och alla ville ju såklart glilla. När alla hade grillat färdigt var det min och thomas tur, våran stek blev aldrig klar. haha. När alla var klar med ätandet så började vi med aktiviteterna. Det var många roliga tex. Vi hade en tipsrunda med många roliga frågor. som tex. vem är mest på smällen, då har man skrivit upp tre personer som finns på plats och de tre ska blåsa upp en ballong tills den smäller den som smäller först är mest på smällen. Och gissa vem som var det ;) det var micke. han såg väldigt nöjd ut.  Alla var nöjda med aktiviteterna som vi gjorde. Som det såg ut iallafall ;)

Tack för att ni kunde komma, synd att Sanne var sjuk men det blir fler gånger. Och roligt att Jessica från stockholm var i ockelbo så hon kunde följa med johanna hit. 

Detta var en liten förkortning på min midsommarafton 2009. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0