STUDENTEN 2009

Den 12:e tog jag studenten. Kl 07.00 var jag hemma hos Malin på Champangefrukost, det känndes lite tidigt. Sen kl. 08.30 var vi i skolan och fikade där vi också fick betyg. Vi kramades mycket. Kommer sakna hela klassen, HP3A.

Sen var det dags att åka till Kyrkan där vi lyssnade på sång. Efter det tog vi alla studenter en promenad till statsparken. Där varje klass gjorde något gemensamt på kullen, man hade 1 minut på sig. Vi hade gjort en låt som vi sjöng. Sen när alla studenter hade gjort det man skulle, så sjöng alla tillsammans, sjung om studentens lyckliga dagar. Sen hade vi tagit studenten och vi var arbetslös ;)

Efter det letade jag på min familj som stod nedanför kullen med mina skyltar och blommor som dom hängde runt halsen på mig. När vi hade träffats en stund så gav jag mig vidare till vagnen som klassen skulle åka på. Vi åkte några varv runt stan och hade det trevligt. Efter de varv som vi gjorde åkte jag hem och fikade hemma vid Thomas. Sen åkte jag till Jenny i Sandviken och vi åkte till Hampus tillsammans. Vid Hampus var dom flesta i klassen. Som avslutning blev det gå ut på lobby. 

Tack HP3A för en trevlig Student. 

PS: Bilder kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0