VET INTE, MEN DET FLYTER PÅ

Hejsan!
Jag vet faktist inte vad jag ska skriva. Men känndes som om det var lite på tiden nu. Idag har jag varit i skolan och gjort bokprov, jag hoppas att det gick bra, det känndes så iallafall. Efter skolan följde min älskade Thomas med mig hem, vi har faktist inte gjort så mycket idag eller vi var upp till stugan och tittade. Vi vattnade blommorna. Vi har tittat lite på film och vi åkte hem till Johan (brorsan) och släppte in katten :) Dagen har bara flytit på som den ska.

Nu är det inte alls långt kvar tills min skoltid är över. På fredag är det bal och nästa fredag är det STUDENTEN =D Vad skönt att känna att man inte har några läxor att göra när man kommer hem om dagarna. Ne, jag får skriva mer om det när stunden är inne. Om jag fortsätter nu kommer jag längta ännu mer. Ha det bra. Kram

//Annelie

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet inte.. de är lite svårt de där.. kan inte förklara riktigt^^,

ne de tror ja inte. då blire arbetsförmedlingen.. :P

2009-06-03 @ 19:15:32
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0