TALLIN I MORGON!

Nu har jag packat klart min resväska. Eller det är bara tandborsten som fattas. Den ska jag snart lägga i. I morgon far jag iväg med klassen till Tallin. Jag blir borta torsdag till söndag. Jag har ju mobilen med om det är någon som vill något. Men då pratar vi bara korta samtal eftersom det är ju jag som står för kostnaden ;) Men ring om ni har nått på hjärtat ;) Vi ska ha så roligt nu när vi åker, hoppas jag iallafall. Men det brukar ju vara så att det blir så man gör det till :) När jag kommer hem så kommer jag att skriva här hur vi har haft det. Kanske till och med lägga in lite bilder om det blir några.

Ne men nu ska jag åka till hjärtat mitt, det är lättare att åka därifrån med bussen till sandviken i morgon än att åka ända från mig. Ha det bra här hemma nu. Jag kommer tillbaka på söndag.
Hejdå! Kram,

//Annelie 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du hade det superkul i Tallin! :)

2009-05-19 @ 12:47:18
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0