TORSDAG 09-05-21

Först ska jag börja med att säga att jag fick en kommentar i förra inlägget jag gjorde. Det var från johanna och svar till henne skriver jag nu: Ja, johanna det var på tiden att jag skrev. Men det har varit så mycket så har faktist inte haft tid, men jag lovar ska försöka förbättra mig :)

Ja, idag har jag vait i en stuga som familjen har köpt. Den har tillhört vår gård för en längre tid sen. När vi köpte den var stugan helt överväxt med växter, det såg verkligen hemskt ut. Men i höstas så röjde vi bort massor av växtera så nu har vi börjat finslipa. Så, idag var jag och min älskling Thomas dit och satte lite frön i ett land, så vi får hoppas på att det blir fina blommor där i sommar :) Man kan ju inte säga att jag är så jättebra på sånt där med plantage men man måste ju prova ;) Vi gjorde även ett till blomland med vi upptäckte att det var lite mycket sten där i jorden. Så vi fick plocka bort några. Till slut blev det iallafall bra. Men nu är frågan vad vi ska plantera i landet? Svaret på den frågan kommer vi nog på snart, hoppas jag. 

Efter ett hårt arbete åkte vi hem till mig, vi åt pannkakor med mamma och pappa. Sen åkte jag och älskling till ICA och hyrde film och köpte paprika och morötter som vi doppade i dipp till filmen. Vi tittade på filmen i Brorsans lägenhet eftersom vi fortfarande är kattvakt. Men dom kommer hem i morgon.

Nyss gick thomas och la sig för han ska upp och jobba inatt. Jag tycker så synd om han, att behöva jobba när man är ledig från skolan. Men klart att det är jättebra med lite extra slantar i fickorna :P
Ne nu ska jag busa med Mille (katten). Hörs! Kram.

//Annelie

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi ja.. men ja kan ju säga desamma annelie.. ja har ju inte heller varit så bra på att uppdatera^^ hihi :P

2009-05-22 @ 18:43:22
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0