091128 =)

Hejsan =) Eftersom jag inte skrev något igår så tänkte jag skriva någon rad nu. Igår eftermiddag fikade jag, Thomas och Stina på trillin. Vi hade tänkt att fika på det nya caffét men det var fullt vid alla bord där. Vi pratade massor och hade det jättetrevligt.

Efter vi hade fikat gick vi till ICA. Jag köpte en bok den heter När ingen annan ser. Det är en sann berättelse. Vi får se om den är bra. Jag har inte hunnit börja läsa den än. Jag och thomas hyrde film (Harry Potter). Den nyaste, eftersom jag hart sett alla andra ville jag se den här också. Men jag var så trött när vi tittade på den så jag hängde inte riktigt med. Haha.






Nu på morgonen tonade jag mammas hår jag hoppas att hon blev nöjd. Ikväll ska vi till Micke och Elin vi ska bowla. Undra vem som kommer vinna, Jag ;) haha nej då vi får se. Vill ni veta en liten sak? Idag firar jag och thomas 5 år och 11 månader <3 Älskar dig Thoams Johansson!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis Sötnosar :)

Och varsågod gumman för presenten!

2009-11-28 @ 23:10:45
URL: http://vikstromnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0