BOWLING

Igår eller inatt kom jag och thomas hem ca 01:00. Vi var ju till Sandviken till Micke och Elin. Först gick vi till Östens pärla och åt kinamat hur gott som hellst. När vi hade ätit klart gick vi till trebekohallen och spelade bowling. Gick bra nästan hela tiden för mig. Jag ledde nästan hela tiden men sen när vi kom i slutspurten gick thomas och micke om mig. Men det var roligt iallafall. När vi var klara gick vi hem till Micke och Elin igen. Vi pratade om massor. Dels om att vi kanske ska åka till stockholm och titta på grease och sedan bo på hotel. Hoppas=)

Ne nu måste jag sluta skriva vi ska snart åka och äta julbord. Här kommer någon bild från igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0