FILM OCH BUS

Medans Thomas tränade tittade jag på film (Wild Child). Det är en roligt film som man kan skratta åt, haha. Men inte den bästa. Märtha (thomas mamma) fastnade vid filmen och tittade klart på den med mig. När filmen var klar, gick Märtha ut ur rummet. Under tiden vi tittade på filmen busade Maja och Findus mest hela tiden. Även när filmen var klar. När jag satt ensam med dom i thomas rum kröp dom in i täcket om busade med varandra. Haha dom är så roliga och så söööta =) Jag filmade dom. Jag försökte lägga in klippet på youtube och sen på bloggen men fick inte in det på youtube äns en gång. Jag får lösa det problemet. Får räcka med bild idag :)





Nu ska vi alla sova, Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0