JAG BLEV 19

Igår fyllde jag 19 år. Jag hade en jätte trevlig dag med familj och vänner. Jag blev uppvaktad av många. Orkar inte skriva upp alla som kom men det var jättetrevligt. NU tänkte jag skriva upp allt jag fick igår. Lägger inte ut bilder på allt bara på väskan.

Det jag fick igår var, FatPipe byxor, 2 st linnen, Twilight filmen, presentkort på valbo, 2 ljuslykter, sjal, liten bil att hänga i julgranen, 2 bodylotion, parfym, pengar, tights, väska, tomte, höga ljuslykter, ett litet tomtehus som blinkar i olika färger, ros, stickadet strumpor,  en sorts "ljuslykta" igen. Tror jag fick med allt nu. Jag är jätte nöjd med mina presenter tack alla jag är jätteglad:)



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0