JULKLAPPSHANDLING

Idag åkte jag och thomas till Gävle och handlade lite julklappar, ja ni läste rätt, julklappar. Det måste ju börjas i tid ;) Sen åkte vi vidare till valbo hittade nån julklapp där också. Och jag köpte till mig själv ett svart vanligt linne och ett annat linne som var vitt med blommor på. Här kommer en bild på det.





 
När jag kom hem fixade jag lite här hemma sen bytte jag om till träningskläder och bar iväg till träningen. Jag Hämtade Sandra så att hon fick skjuts, markus hade ingen bil hemma så han åkte också med :)

Men nu ska jag sova, börjar jobba klockan 07.00 i morgon bitti. Godnatt sov gott, kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vet ;) Jag har redan lagt fram den så jag inte ska glömma att ta med den till dig den här gången. Hehe. Vilken tur :)



Ja, det känns ju riktigt härligt, äntligen! Men då åker jag från dig och alla andra vänner och familj. Men precis, vi håller ju i alla fall kontakten så det är inga problem :) Ja, självklart! Vi får höras mer om det och ta det. När, var hur? Mysigt ska det bli i alla fall :) Puss <3

2009-11-15 @ 14:18:49
URL: http://vikstromnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0