PÅ FREDAG

Liten tid över att skriva lite. I helgen ska jag och thomas vara kattvakt hos johan och saana igävle. I morgon kväll ska jag och Nina gå på bio på New Moon "den nya twilight filmen". Innan den ska vi äta något gott. Det kommer bli jätte trevligt.




Måste passa på att träffas mycket nu eftersom hon nu snart flyttar till Göteborg. Då kan det ta längre mellanrum innan man träffas. Men jag hoppas att hon kommer trivas bra där, jag är nästan 100 % säker på att hon kommer göra det. Jag kommer sakna dig gumman men du är min vän och kommer alltid att stötta dig i dina val :)

Nu ikväll ska jag träna får se hur det går med min arm. Jag har fortfarande ont i armen efter sprutan jag tog i tisdags. Men det går säkert bra, jag får försöka akta mig ;)

Ne nu hörde jag att mamma och pappa kom hem så nu ska jag väl se om det blir någon mat ikväll, såklart det blir:P Ha det bra! Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Det ska bl jättemysigt imorgon gumman!



Och tack så mycket sötnos. Jag kommer sakna dig också, men vi har varann där ändå :) <3

2009-11-19 @ 17:41:13
URL: http://vikstromnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0