MAJA & FINDUS GLAD

Nu har mamma och jag varit till Valbo och övningskört. Vi köpte kattsand, kattmat och leksaker. Kattsanden har jag köpt förut så den vet jag att fungerar. Kattmaten har jag aldrig köpt förut. Det var någon speciell sort som var riktigt dyr så jag hoppas dom gillar den. Maja ser ut som att gilla den iallafall ;) Men dom får äta slut på det dom har först. Leksakerna började dom leka med på en gång. Ni ser ju bilen där findus inte kan låta bli bollarna. haha.

       
Sand                                Mat                       Leksaker

Kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi :D såå sööta :)<3

2009-10-07 @ 18:59:55
URL: http://johannawwestling.blogg.se/
Postat av: johanna

hej.. ne jag hade inte nå namn på henne.. men nu så äre bestämt.. blev bestämt idag.. hon ska heta Nova:)

2009-10-08 @ 20:49:30
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0