THE MONTE

Jag har funderat mycket på att köpa en ny handväska. Eftersom min börjar palla ur. Den blir trasigare och trasigare. Visst har jag andra väskor men ingen jag vill ha nu.

Så jag bestämde mig för att köpa en idag. Så jag gick in på chic och tittade vad dom hade för väskor. Det fanns ju självklart många. Men såg en som jag tyckte var bra. Märket är The monte och det är en äkta skinn väska. Det fanns bra plats i den och det fanns olika fack man lägger olika saker i. Så det är lättare att hitta sina saker fortare. Väskan var väl inte direkt billig men jag tänkte att om jag lägger ut lite extra för en väska så kanske den är mer hållbar också. Så det fick bli denna för mig.


THE MONTE

Have a nice day, kram


Kommentarer
Postat av: johanna

Snygg :)

2009-09-02 @ 17:37:58
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0