NY KAMERA M.M

Hejsan!
Nu var det längesen jag skrev. Fy skäms ;) Ne, men jag har haft mycket att göra, jobbat, pluggat till körkorten m.m. Det är väl det jag gjort mesta dels av tiden. Jag har handlat lite. Jag har köpt ett par svarta stövlar. Bara vanliga. Har tyvärr ingen bild på dom.

Sen idag har jag handlat lite. Eftersom min kamera har varit konstig jättelänge. Ibland lägger den bara av och ibland försvinner till och med bilderna. Detta har jag tröttnat på. Därför har jag varit i valbo och tittat på kameror idag. Och jag hittade faktist en:)

Det blev en CASO EX-Z1. Den finns i många färger. Den är enkel att använda. Det finns youtube capture läge. Det är 10,1 megapixel och 3x zoom. Man kan ändra till svartvitt och andra färger på bilderna. Den är liten och behändig. Det finns så mycket bra med den så jag kan inte skriva upp allt. Mitt krav på kameran var att den skulle vara smal och man ska kunna knäppa svartvita bilder. Dom kraven fanns ju. Kamerorna i de billigare prisklasserna kunde man inte byta färg via knäppningen och dom var tjockare. Därför blev det en lite dyrare variant. Men jag är jättenöjd.



Till kameran köpte jag ett minneskort på 4 så jag får plats med många bilder. Tror jag får plats med över 600. Jag köpte även en kameraväska så att inte kameran går sönder.

Jag har även köpt en blårutig tjocktröja. Den är jätteskön. Speciellt nu när vi närmar oss lite kyligare tider. När jag kom hem idag så hade jag fått ett lönebesked. Så där fick jag tillbaka pengarna jag förlorat idag ;)



Hörs snart igen, Kram!




Kommentarer
Postat av: johanna

det låter bra det gumman<33 tack för otroligt trevliga dagar med er<333333

2009-09-14 @ 20:52:28
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0