VINST FÖR OSS, MOT ALBA 4-2

Först tänkte jag börja med att säga att jag var och gratta Thomas kusinbarn igår som fyllde 7 år. Grattis grattis :)

Idag har vi haft träningsmatch mot Alba. Hemma. Efter halva förtsa perioden gjorde jag illa foten. Märtha hjälpte mig att linda och så. Sen var jag på fötter igen. Efter en stund blev jag tvungen att be Märtha att linda om foten, kände att bandaget blev spändare och spändare. Men det gick bra att springa men när jag satte mig ned gjorde foten mer ont.

Men iallafall så blev resultatet på matchen 4-2 till oss :) Grattis till oss. Jag tyckte vi gjorde ett bra jobb. Vi var 9 utespelare medans Alba hade 17 st utespelare.



Ne nu ska jag avrunda lite, jag ska försöka vila foten lite. Gör mer ont nu när jag inte har något stöd på den. Ska sätta på mig lindan jag hade förr när jag skadade foten.

Ha en tyevlig kväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0