6 APRIL 2010

Min dag började med möte klockan 9.00. Mötet slutade cirka 11, då åkte jag till towe. hon är i ockelbo nu, då måste man ju passa på att träffas lite :) Vi pratade massa och hade det jätte trevligt :)

Tack för en trevlig dag, Towe!

När jag skulle åka hem, åkte jag hem till thomas. Vi fikade lite sen skulle vi åka hem till mig en sväng. Vi skulle åka varsin bil eftersom jag hade mamma och pappas bil. Men då gick det inte att vrida på nyckeln:S Konstig! Då fick jag lämna bilen hos honom.

Thomas skjutsade mig till komvux, jag sökte Matte B är bra att ha den :) Nu är vi hemma hos mig. Måste ned till byn snart igen, jag måste in på optikern och lämna in mina glasögon. Och köpa gymkort av tussen:) Får se hur jag hinner. Måste ju hem med bilen på något vis också. jaja, får se hur det löser sig :P 

Kraam!

Kommentarer
Postat av: thomas

det löste sig inte särskilt bra med nyckeln;)

2010-04-06 @ 19:18:29
Postat av: Towe

Tack själv gumman :)

2010-04-08 @ 12:52:59
URL: http://towehambergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0