DET BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG

Nu har jag kommit hem från en trevlig kväll/natt med stina :) Hade väl inga speciella planer inför kvällen. Bara att vara hemma att ta det lugnt. Titta på tv, thomas skulle börja jobbet kl 00.00. Men stina var sugen på steeltown. Och det lät som en bra idé. Thomas tyckte jag skulle åka. Så jag och stina tog bussen in till sandviken. Hade jätte trevlgt där.

Innan vi åkte, åkte jag hem till stina. Fick en god drink av henne :) Men när vi kom till sandviken gick vi till steeltown som vi även var vid hela kvällen. På slutet dansade vi lite också. Det var så roligt för att stina kände dom i bandet som spelade. Det roliga var att jag känner igen tjejens syskon. Dom bodde här i ockelbo förut och gick på samma skola som jag :) Värden är liten som man brukar säga. Vid 1.00 kom mamma och pappa och hämtade oss. Jätte snällt av dom. Det var en super trevlig kväll med många glada miner :)



BÄSTA STINA


VI


VI


Tack för en kanon kväll/natt Stina!

Nu tror jag att det är dags att sova. Längtar till jag träffar thomas. Han är ju på jobbet nu. Hoppas han slutar tidigare än beräknat :)

Godnatt, sov gott, kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0