GYM

Slutade jobbet kl 9 i morse. Då åkte jag hem fixade lite saker. Sen följde Thomas med mig till gymmet där vi hade bestämt träff med stina. Vi gymmade i ca 1½ timme. Jätte skönt känner i ryggen nu att jag har tränat den. Kommer säkert känna av magen i morgon, körde mycket magträning :) Roligt att gymma med  trevliga människor och bra musik :) Och inte bara det det är roligt att gymma i huvud taget, hehe. Ska gymma på måndag också om inget kommer mellan. Hade gymmat i morgon om jag hade varit ledig. Men jag jobbar 24 timmars så då hinner jag inte.



Ne nu ska jag väl ta och titta på en film och bara slappna av. Får se vilken det blir. Kanske någon Beck film. Får se.

Ha det bra, kraam!

Kommentarer
Postat av: Towe

Vad duktig du är med allt gumman :) Jobbar & tränar, verkligen bra gjort!

2010-04-10 @ 22:53:09
URL: http://towehambergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0