SISTA APRIL

Min sista april började med gym. Jag, Stina och thomas gymmade nästan i 1½ timme. Jätte skönt var det :) Sen åkte jag hem och duschade gjorde mig i ordning lite. Blev lite hungrig så jag gjorde i ordning lite pasta. Thomas kom för en liten stund sen och då fick han äta pastan som blev över. Nu stter vi och tar det lugnt en stund. Nu ¨på eftermiddagen kommer johan och saana med lilla elvis. Ska bli roligt att träffa honom igen :)  Övrigt ikväll har vi inte så mycket planer. Ska kanske åka runt och titta på olika majkasar. Får se hur det blir. Får inte bli så jättesent för mig ikväll eftersom jag ska upp och jobba i morgon :) 



Alldeles nyss tog mamma in posten. Då hade bilderna kommit som jag har skickat på framkallning. Det är bilder på stugan. Vi ska ju sätta in dom i ett fotoalbum. Det är bilder som visar hur det såg ut från början och tills nu. Inte klart ännu så det kommer bli flera bilder :)  



Ha en fortsatt trevlig sista april :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0