UPPDATERING FRÅN HELGEN M.M

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Men kommer en liten uppdatering här.

27:e Mars- 28:e mars

Den 27 mars åkte jag, Stina, Thomas och Micke till stockholm. Vi såg grease musikalen. Jätte roligt och bra. När vi kom till stockholm lämnade vi väskorna på hotellet (Scandic). Sen gck vi på stan åt lunch och gick runt imånga affärer:) Blev några köp.

När vi kände oss klara på stan gick vi till hotellet och skrev in oss. Vi tog det lugnt en stund och sedan gjorde vi oss i ordning för kvällen. När vi var klara tog vi tunnelbanan till göta lejon fast vi gick och åt innan vi gick dit:) Förestellningen var iallafall bra. I mitten av den var det 20 minuters pause då skulle jag och stina gå på toaletten men det hann vi inte. Hur mycket folk som hellst.

Efter grease så gick vi till en pub, det var 20 på åldersgränsen men jag, thomas och micke kom in iallafall. Stina kommer in vart som hellst hon eftersom hon har åldern. Sen gick vi vidare till andra ställen men dom var hårdare men åldern. Sist gick vi förbi sheraton (hotell) Jättefin bar hade dom. Vi pratade med dom om vi fick vara där en stund fast vi inte bodde där. Och det fick vi verkligen. Det var jätte mysigt där. Såg ut som en isbar. Goda drinkar gjorde dom :)

Innan vi skulle bege oss tillbaka till vårt hotell så gick vi in på mcdonalds för att mätta magen lite. Det är så många människor i stockholm så mitt kort fungerade inte. Kl 04.00 kom vi tillbaka till hotellet. Alla var trötta utom jag, sällan ;) hehe.

TEX-MEX


TEX-MEX


TEX-MEX


JAG


SOLGLASÖGONMODEL 2010


MITT KÖP


MITT KÖP


BÄSTA


BOYS


DARLING


=)


GO GREEN


SÖTNOS


SUPER 8


Den 28 gick vi upp ganska tidigt för att inte missa hotellfrukosten. Den var sådär, jag hade förväntat mig mer. Men det var jättegott med frukost iallafall :) Innan vi åkte hem tillbaka så gick vi på stan. Vi gick in på åhlens city. Mitt kort fungerade inte där heller, hon som stod i kassan sa att det var överbelastat och dagen innan hade hela systemet kraschat. Så undra på att inte mitt kort fungerade. 

Tack för en jätte trevlig helg!

I måndags jobbade jag och igår till idag alltså 09.00-09.00 också:)

Idag fick jag påsk present av thomas. Ett par skor och ett påskägg med godis. Tråkigt att mina fötter är så små. Han hade köpt i storlek 35 det brukar jag oftast kunna ha. Men icke denna gång, dom var lite förstora ;( Måste in och byta dom till en annan storlek. Hehe han hade hittat dom på barn avdelningen hehe fast dom var fina. Pinsamt att ha för småa fötter hihi :P

Tack älskling för presenterna <3



Nu måste jag gå och äta innnan jag svälter. 

Ha det bra, kraam!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0