IPHONE 3G S

Som många vet har jag haft problem med min mobiltelefon, ibland har det inte gått att ringa eller skickat sms. men ibland fungerar det hur bra som hellst. Lika så när andra ringer till mig, antingen kommer dom inte fram eller så låter det som om jag har dålig mottagning. Jätte konstigt. För jag har inte gjort något speciellt utan det har bara blivit.

Men men iallafall så åkte jag in till valbo idag till telia, jag tittade på telefon. Finns ju så måna olika och så dyra. Men många var värda priset. Efter ca 1 timme inne vid telia bestämmde jag mig konstigt nog för att köpa en iphone 3G s. Trodde jag aldrig skulle köpa en sån, men det gjorde jag.

Nu ikväll har vi försökt att få igång den, man måste ju använda sin dator för att starta telefonen. så nu fungerar den, men det är fortfarande ett litet problem, det går inte att synka den med datorn så att det går att föra över musik och liknande från datan till mobilen. Så i morgon får jag ringa till Telia och höra om det är något som vi gör fel.

På bilden står det 32gb men jag har 16 gb. Men telefonen ser ut så här.


Nu ska jag försöka sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Towe

Men jävlar, hur rik är du då kvinna? :O :D

2010-04-19 @ 11:01:28
URL: http://towehambergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0