LÖRDAG,SÖNDAG,MÅNDAG

Haha ja, ni ser vilken rubrik. Jag har ju inte riktigt haft tid att skriva på några dagar. Men ska försöka sammanfatta lite.

Lördag:
I lördags jobbade jag 7:00-20:00. Ganska jobbigt men inte bara det, när jag slutade, skyndade jag mig hem och bytte om till andra kläder sen när jag var klar åkte jag och thomas till sandviken. Haha, om ni undrar om jag var trött så kan jag svara, ja det var jag. Men det gick när man höll igång:P Vi var iallafall först vid Sanne sen tog vi taxi till lobby/livingroom. Det var jag,thomas,sandra,sanne och jimi. På livingroom var det arvingarna som skulle spela. Det var väldigt trevligt. Efter dom hade spelat så knallade sandra in till dom och frågade om autograf haha vi andra följde på. Självklart fick jag också en liten autograf på armen av casper ;) hihi. Men tyvärr börjar den försvinna. Det var en mycket trevlig kväll, tack tack för den:) Kommer bilder sen!

Söndag:
Vi sov så klart länge eftersom vi var trötta efter lördags kvällen/natten. Kl 14:00 var vi bjudna till thomas mormor på middag eftersom hon snart fyller år. Det var mycket god mat. När vi varit där ganska länge så skickade jag ett sms till Stina, jag visste att hon bor på marstrand men inte vilket nummer. Men det fick jag reda på, så jag och thomas gick dit en stund. Det var mycket trevligt :) Stina har två söta hundar Hilda en liten tax och Signe en irrländsk sätter, super söta. Men nu är stina även hundvakt åt två till söta hundar, kalle och hobbe. Men dom är lite busigare än Hilda och Signe. Sen lite senare gick jag och thomas hem till honom.

Måndag:
Ja, så har vi idag. Idag skulle mamma komma hem till thomas med bilen så jag skulle skjutsa henne till jobbet och sen kunna skjutsa farmor till tandläkaren. Men när mamma skulle åka så fick hon sån "kramp" från bröstryggen som gick framåt. Hon visste inte hur hon skulle ta sig fram, men hon kom till thomas iallafall men jag sa åt henne att hon var tvungen att ringa till jobbet. vi försökte sedan ringa till helsocentralen men ingen där svarade. så jag sa att vi åker dit i stellet. Vi fick prata med en tjej och hon gav några råd. Det fanns tyvärr ingen läkare (rygg läkare)som hade jour som kunde titta på mammas rygg. Men hon ska vara sjukskriven nu ett par dagar. 
Sen skjutsade jag farmor till tandläkaren och det gick så bra så, sen bjöd hon mig och thomas på lite mat.

Nu ikväll har vi varit på promenad med stina och hundarna. Medans thomas skulle träna så stannad jag kvar hos henne. Vi hade det jätte mysigt, hihi. Tack för en trevlig kväll, Stina! Nu ska jag snart sova, thomas sover redan. Hihi. 

Godnatt, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0